Saruna ar sanitāru slimnīcas koridorā


Jēzus, sanitārs un es

Ejam mēs ar sanitāru pa slimnīcas koridoru, sanitārs lasa manu slimības vēsturi.

s: Apsveicu! Jēzus tevi mīl!

es: jā zinu

s: kādas tev ir attiecības ar Jēzu?

es: ļoti labas

s: jūs saprotaties?

es: jā

s: tu zini, ar Jēzu vajag sarunāties, tad viņš tevi glābs

es: man nevajag, lai viņš mani glābj, es pats ar sevi tieku galā. man vajag, lai viņš ar mani arī sarunājas.

s: tad jūs saprotaties?

es: jā

s: tad jau tu uz draudzi arī ej?

es: nē, man nevajag starpniecību attiecībās ar Jēzu

klusums

s: bet tu taču zini, ka Jēzus dibināja draudzi?

es: esmu dzirdējis jā

s: vajag kādreiz apmeklēt draudzi, ja tev ir tik labas attiecības ar Jēzu

šodien lasu: Freimanis sāk salīdzināt sevi ar Jēzu

cerams sanitārs pieminot draudzi nedomāja par eirovīziju

Komentēt

