Bija tāds gadījums


Iestādijums ar nosaukumu Es Tevi Mīlu uz nedēļu veras ciet, lai 27. novembri vērtos vaļā jaunā paskatā. Būšot diezgan savādāks iekārtojums un viskautkas cits. Cita starpā pie sienām būšot bildes ar ziedu laiku “mēbelēm”, kuri rokās tur savu mīļāko mūzikas albumu. Protams man ar bija jāsagatavojās fočēšanai utt. Un tad gadijās, tas, ka es atklāju man nemaz nav mīļākā albuma. Katrā ziņā es īsti laikam nesaprotu, ko tas nozīmē. Vai ka ejot gulēt ņem līdz vai ari vislaik atskaņo. Man nav neviena ne otra. Bet tad es tā padomāju, ka man ir vairāki tādi, kuri acīmredzot ir atstājuši diezgan pamatīgu iespaidu uz mani.

Stone Roses – Second Coming

My Bloody Valentine – Loveless

Ride – Going Blank Again

Finālā, pēc vairāku nedēļu mocībām es interjērā būšu redzams stāvot ar šo te rokās

Ride - Going Blank Again

Komentēt

